bambi

Idag är Bambi glad!
Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad. Just idag är jag extra glad då:
 
 
* Jag fick världens gulligaste sms av maken. Sånt behövs verkligen under småbarnsåldern då kärleken får komma i andrahand lite grann.
 
* Jag kom hem till ett nystädat hem - som jag själv inte har städat! Det är verkligen lyx!
 
* Jag har precis varit på en jättetrevlig lunch med Diana, med en massa gott! Vi fick även provsmaka årets glögg av Blossa.
 
 
* Jag kollade runt lite inne hos Bloggkommentatorerna och hittade denna kommentaren av en slump. Jag som alltid brukar tänka "det är aldrig nån som tipsar om min blogg, den är nog inte så bra egentligen". så jag blev superduper glad :)
 
 
Så jag känner mig jätteglad och lycklig idag! Det är sjuka är att när det är så här så får alltid i gång en massa tankar i mitt huvud om att "så här bra kan det ju inte vara länge, så snart så kommer något HEMSKT hända". Så kan jag inte slappna av och bara njuta av allt härligt. Varför ska det vara så?!?!
#1 - Elin

Var glöggen god?

Härligt med en trevlig fredag!

Kram

#2 - britta bloggar

Kul att ses idag!

#3 - LILITH - boktokig mamma med Borderline

Jag har precis samma tänk. Om allt är precis som det ska så innebär det att snart går något åt helvete. :)

#4 - Caroline

Usch, så där känner jag också. När det blir för mycket positivt i livet och man känner sig sådär extra lycklig så slår mig alltid tanken att det snart kommer hända något hemskt för att jämna ut det :-/

Ikväll ska vi förresten smaska på Cookies and Cream Cupcakes :-)

#5 - Nilla

Vad kul med en fin kommentar och tips om din blogg, du har en jättemysig blogg! Ser att du och Diana haft en trevlig lunchdate, kul! Ha en fin kväll! Kram Nilla

#6 - Hanna

Detta inlägget gjorde min dag!

TACK för att du är en fantastisk person och skriver en blogg som verkligen är värd att läsa!

Svar: Tack själv för din fina fina kommentar! :)
Ha en underbar helg! KRAM
bambi

#7 - dianasdrömmar

Och jag är glad för att jag äntligen fick träffa dig idag, supermysigt ses snart igen kram Diana

#8 - Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Skulle nästan 800 prenumeranter ha fel??? Nej du, nog har du en bra blogg.
Härligt med en bra dag!
Hoppas resten av helgen fortsätter i samma stil.

Svar: Va du är gullig Nina! Blev så glad av din kommentar :)
Hoppas att du får en fin helg också :)
bambi

#9 - Lina


Men du ska alltid vara glad gumman!!! Du är ju en fantastisk människa har en grymt bra å populär blogg och en underbar familj!!!! Be happy everyday!!!!!

Ni verkar ha haft trevligt idag?! Säg till om nåt ner kul kommer upp! Jag har nada inplacerat nu!

Var ju sjukt mkt event denna v men missade ju det mesta för vi var i Turkiet!!!

Kram

Svar: Tack vännen! Va du är rar :)
Jag ska på ett seminarium om barns rättigheter på måndag, BRIS håller i det hela. Men det börjar rätt så tidigt, 16.30 tror jag. Men du får gärna hänga med om du vill!

KRAM
bambi

#10 - Sara - Mamma till Max & bebis i magen

Mysigt med gulligt sms från maken. Sånt kan verkligen göra ens dag när det ibland känns som man knappt träffas. Bara går om varandra och sen sköter hushållsarbete!

#11 - anna

härligt, vilken toppen dag

#12 - Heidi

Hej! Härlig dag du verkar ha! =) Det har jag också haft! Skrev lite om dig i bloggen nyss och länkade. Så du vet =) Kanske ännu en liten grej att bli glad för! Kram

#13 - Emma L - Feministmamma och fru

Ett glad-inlägg var precis vad jag behövde läsa innan läggdags =) Och så vill jag bara inflika att jag gått från att vara en ytterst sporadisk läsare till en daglig sådan på sistone, just för att din blogg gör mig glad och för att jag gillar din syn på genus och barnuppfostran (och så dina smarriga recept... mums!)
Så tack till dig för att du gör mig glad =D

Svar: Va roligt att höra!! :)
bambi

#14 - Lina

Vart e det på månd? Kl 16,30? Kan kolla om farmor kan vara barnvakt? Hör av dig om var! Återkommer imorn! Annars är lunch enklast när O är på dagis! Eller kvälls grejer när P är hemma :) kras

#15 - Petra

Och nu blev jag glad för att du blev glad för att jag tipsade om din blogg! :) Insåg att det kanske varit smart att länka också, vilket jag glömde, men men...
Har upptäckt din blogg ganska nyligen och den har allt man kan önska tycker jag!
Och som sagt, du verkar vara en sån klok och vettig person!!
Tack för en superblogg!

#16 - Petra

Måste även tillägga att typ ALLA dina recept du lägger ut verkar sååå goda!
Bakade dina kolabrownies häromdagen och dom fick följa med till sambons jobb där dom gjorde succé!
"Riktigt, riktigt goda" och "sjukt goda" var några av omdömena! Och jag kan inte annat än att hålla med!
Önskar dej en härlig söndag!

Svar: Va roligt att höra!! :)
bambi