bambi

Lush lanserar egen sminkserie!
 
För några dagar sen så var jag inbjuden på pressfrukost hos Lush. Där fick vi snurra på ett hjul och sedan säga dom tre första färgerna som stack ut för oss. Den första färgen handlar om min styrka just nu, den andra färgen representerar mitt undermedvetna behov och mitt tredje val visar min talang
 
 
Denna serie heter just Emotionell Briljans då produkterna också ska ge den som bär dom lite terapi på köpet. Produkterna är antingen läppstift, flytande eyeliner eller krämögonskugga beroende på färgen. Det finns 30 produkter i serien och alla är veganska.
 
 
 
P.S. Och glöm inte att vara med och tävla om den fina åkpåsen från 7AM Enfant! Tävlingen avslutas imorgon!
#1 - Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Jag håller verkligen tummarna att jag vinner åkpåsen :)

#2 - Tess

Vad skoj! Skulle också vilja se vilka färger jag lyckas se först :-)