bambi

Kalas hela dagen!
 
Här har det varit kalas hela dagen. I sex timmar har vi kalasat! Puh! så nu vet jag knappt vad jag heter längre. Det har varit jätteroligt men intensivt! Visar er mer bilder från kalasen senare... jag kan i allafall berätta att barnen har haft JÄTTEROLIGT och alla tyckte om bakverken väldigt mycket  :)
 
Nu så ska ta och blunda en stund tror jag.... 
 
P.S. Imorgon dyker en ny tävling upp med bästa priset på väldigt länge kan jag säga!!!
#1 - Agnieszka- 2barnsmorsan

Nova hade också barnkalas här hemma idag, men det varade bara i 2 timmar, tyckte jag räckte gott och väl då dem flesta lämnade barnen här och sedan hämtade:)

#2 - Jenny - mammaliv i Nashville

6 timmar?! Pjuuuh!! Då förstår jag att du hoppar i säng! :)

#3 - Sara - om en bipolär mammas vardag och det lilla helvetet.

Det var ett redigt kalasande! :) Hoppas att det var underbart!

#4 - Om Hondjuret

6 timmar? Är du galen kvinna? Hur kom du på den idéen? Men jag kan tro att barnen var lyckliga som få i alla fall! ;)

Svar: Haha, det var ju TVÅ kalas egentligen. Ett barnkalas som började vid kl. 13 och sen ett kalas som började kl. 16 (men några kom redan runt kl. 15) och dom sista gästerna gick vid kl. 19.... puh...
bambi

#5 - dianasdrömmar

6 timmar det var ett långt kalas :), men så är du ju en riktig supermamma också, spännande med tävling jag kikar in sen igen stor kram vännen Diana

Svar: Haha, det var ju TVÅ kalas egentligen. Ett barnkalas som började vid kl. 13 och sen ett kalas som började kl. 16 (men några kom redan runt kl. 15) och dom sista gästerna gick vid kl. 19.... puh...
bambi