bambi

Shoppade lite nytt till Zack
På tal om färger så shoppade jag loss lite igår kväll och klickade hem dessa till Zack (och så småningom så får Leah ärva dessa förstås!):
 
 
 
 
En vändbar rosa tröja som jag länge har kikat på. Ett par lila manchesterbxor (jag älskar lila så jag hoppas verkligen att dessa kommer att gå hem hos Zack! Och till sist ett par jeans med svagt stjärntryck på (såååå jäkla snygga att jag önskar att dom fanns i min storlek - skulle köpa dom direkt då!!). Allt kommer från Mini Rodini.
 
Jag fick lite smått ångest efter mina impulsköp så jag la direkt upp en massa annonser på en Facebook-sida där man kan sälja barnkläder. Haha, stillade ångesten lite i allafall  ;)  
#1 - Carolina

Vilken underbar shopping, riktigt fina plagg! Kram

#2 - Mia

Snyggt! Mini Rodini har så fina och tuffa kläder.

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Åh, tröjan såg jag på storepartyt i fredags, fast mintgrön. Så härlig 80-talskänsla med vändbart :-) Fanns inte i Millas strl tyvärr.

#4 - Lina

Åh vad e det för sida på fb? Har du hört nåt fr Junibacken än? Svara gärna på min sida! Kramar

#5 - Emelie med Hugo&Vilma

SÅ fina kläder! Var på FB säljer du?

//Emelie

Svar: Det är en grupp för märkeskläder till barn :)
bambi