bambi

Vinnaren av overallen och ett tröstpris till er andra
Det var inte lätt att välja ut en vinnare av alla era fina motiveringar. Till slut fick det bli:
 
Mari Skalman Suominen 
 
På Facebook har jag Lilla Bebben gillat och delat, 
till mina vänner tävlingen meddelat, 
Jag hoppas att du hör min bön, 
för jag har inte råd med föräldralön, 
köpa vinteroverall av högsta kvalité, 
Loppmarknader och auktioner måste jag se, 
om lillen ska varma vinterkläder ha, 
det kan dock vara bra, 
ibland det bästa jag vill till mitt barn ge, 
tuff, skön overall av högsta kvalité, 
Didriksons tänker på den lilla kroppen, 
därför är deras plagg toppen! 
den blåa overallen vart en favorit, 
som tål vatten, vind, kyla och slit, 
mjukt fleece, extraförstärkt och skyddar mot skav, 
Didrikson möter med briljans föräldrarnas höga krav!
 
Att välja ut en vinnare som skriver rim brukar inte höra till vanligheten för mig men denna var rätt så imponerande och jag tänkte att det måste ha tagit ett tag att skriva ihop den. Så, grattis Mari!
 
Men Lilla Bebben har beslutat att ge alla er andra ett litet tröstpris! Ni får 20% rabatt vid ett köptillfälle på hela sortimentet (gäller även Didrikssons overallerna!) om ni anger rabattkoden Bambi2012  (gäller fram till 1/10). 
#1 - Bee

Det känns som du ofta väljer rim, får väl satsa på det nästa gång. Grattis Mari!

#2 - Anonym

Kollade närmare på denna overall och såg att den endast har en vattenpelare på 5000, ganska dåligt, ska nog satsa på Isbjörn of sweden som har 20 000 vattenpelare med tanke på att mitt barn börjar förskolan och kommer behöva en bra overall. Ett tips till alla som inte har råd, kolla på Blocket och Tradera efter bra overaller! Grattis till vinnaren!

#3 - Monia - mamma till Tuvalie

tänk att hon kör exakt samma rim-motivering på alla tävlingar runt om i cybervärlden :P Förutom att byta namn på sponsorn då. Och så brukar hon heta Erika Skalman ^^

Svar: Jag googlade också henne men jag hittade inget rim som var likadant (men bara ett annat företagsnamn). Däremot har hon vunnit många tävlingar med en massa olika rim - och det är väl inget fel med det?
bambi

#4 - Fusk?

Är det så som Monia skriver? Du som hatar fusk... Ja men fint rimmat i alla fall!

#5 - ♥ Sojka ♥

Kanon motivering! =)

Kram

#6 - Shopaholic - Nybliven Mamma Till Tre!

Grattis till vinnaren ;)

#7 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Grattis till vinnaren.
Jag blev jättenyfiken (har inget liv) på vad Monia skrev, och googlade faktiskt Fröken Skalman. Det verkar som hon vinner massa tävlingar med sitt rim. Inget fel med det, så vi får väl också börja rimma... för att vinna. Hahaha. ;)

Svar: Jag googlade också henne men jag hittade inget rim som var likadant (men bara ett annat företagsnamn). Däremot har hon vunnit många tävlingar med en massa olika rim - och det är väl inget fel med det?
bambi

#8 - Anonym

Ha! Googlade henne också, jävlar vad den kvinnan kan rimma och vinner hur mkt som helst. Talangfullt. Men om hon har haft samma rim som hon bara bytt företagsnamn på som Monia skriver så är detta lite trist.

#9 - Katrin

Många liknande motiveringar har vunnit flera gånger i andra tävlingar. Efternamnet är samma på dom som vinner tävlingarna.

#10 - Lumsan

Men det måste väl vara tillåtet att delta i flera tävlingar? Även om man använder samma svar varje gång?!
Jag har inte kollat upp henne och tänker inte göra det heller.
Grattis till vinsten!

#11 - Monia - mamma till Tuvalie

sv: nej klart det inte är fel att rimma sig till vinst, men undrar varför hon då byter namn? Eftersom hon även heter Erika. Och ja - jag är säker på att det är samma person.. Men hur som , grattis till henne :)

Svar: Monia, nu har Mari svarat själv på din fråga...
bambi

#12 - Mari Skalman

Tack så hemskt mycket för denna vinst! Betyder hemskt mycket att få en super fin kvalitetsoverall till min son.

Jag heter Erika Mari, men använder Mari som tilltalsnamn. Lättare dock på posten att hämta paketen med namnet Erika. Därför jag skrivit Erika ibland. Iaf. Tack så hemskt mycket för vinsten.

Sen vill jag tillägga att jag använder mycket tid till mina rim och skriver alltid olika rim. Byter inte sponsorens namn. Har vunnit några fina vinster och varenda en har jag verkligen använt och tyckt om.
Tävlar aldrig i syftet att "bara ha".

Jag kämpar med tävlingarna och lägger mycket tid för att skriva en motivering oftast i form av rim.

Blir super glad för alla gratulationer!

TACK TACK TACK!

#13 - Hanna

Hej,

När presenteras vinnaren av 4 h hemstädning?

Svar: Det är städföretaget själv som vill utse vinnaren så dom skulle återkomma om vem dom valde!
bambi

#14 - Hanna

Okej, jag förstår. :) Ha en trevlig fredagskväll!