bambi

En god kväll med ett gott vin
 
God kväll! Här har det städats och bakats hela dagen (kakor, tårtor och cupcakes!) så det var skönt att få koppla av lite med lite gott vin. Jag fick hem denna bag-in-box för att testa det. Detta vin var det vinnande vinet i The Black Box, en tävling där över 1000 personer röstade fram sitt favorit vin. Och jag måste verkligen säga att vinet var otroligt gott! Jag förstår att det vann!
 
Vinet heter Pata Negra Tempranillo, till vinet åt vi en av våra favoriträtter - italienska kycklingrullader med salami och mozzarella.
#1 - Linda w L2K

Åh, då måste jag prova det vinet!
Och åhhh, spännande!!!

#2 - Lina

å det vinet lät så himla gott :) Tror jag druckit det förut. Måste testas igen. Ha så trevligt imorn. Hoppas kunna komma vid ett annat tillfälle. massa kramar

#3 - dianasdrömmar

Det där vinet lät gott kram Diana