bambi

Jag har aldrig varit med om något liknande...
Detta måste helt klart vara det renaste hotell jag varit på. Här är några exempel på saker som har förbluffat mig och som jag inte har sett tidigare:
 
* Dom städar poolerna VARJE DAG och då är det alltid nån som går runt och "dammsuger" poolerna men sen är det även en kille med snorkel och cyklop i poolen som städar den!!
 
* En gång när jag kom in på toaletten vid poolen så står en städare med den här ploppen som finns i handfatet och skrubbar rent den med en tandborste.
 
* På lekplatsen så var den en städare som torkade av hela allt - rutschkanor, taket på dom små "stugorna" och alla väggar.
 
* En av hotellgästerna tappade en tång som man tar bröd med. Hon tog upp den och la den på bordet vid brödet. Två stycken anställda skyndar sig dit samtidigt för att ta bort tången och byta ut den.
 
Jag är i allafall superimponerad över renligheten här och ingen i familjen har varit minsta lilla sjuka! Sen så är ju alltid städarna så roliga och gör så roliga "figurer" med handdukar och täcken.... varför gör man inte så i Sverige?  ;)
 
 
Leah blev lite ledsen när hon såg att den var hennes älskade Herr Nilsson som låg i krokodilens gap...  ;)
 
#1 - michaela- nybliven tvåbarnsmamma ♥

åh. dom verkar ju vara helt underbara och glada i barn där nere :)

#2 - Marie L-M

Hej!

Det är ju jättekul med dessa figurer!
Var i Jordanien för några år sedan, och
varje eftermiddag när vi kom tillbaka
till hotellet, möttes vi av dessa fantasi-
fulla skapelser.. Sista dagen vi var där
möttes vi av en hel "svanfamilj" som
låg i sängen! Helt fantastiskt!

#3 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Haha men vad roligt! Vilket hotell bor ni på och vad har detta kostat er? Något värt att spara ihop till kanske :)

Svar: Kommer ett inlägg senare med svar på dina frågor :)
bambi

#4 - johanna

såg precis att du har 999 följare!!! snart ngt att fira!!
kram

#5 - Johanna

La märke till detsamma när jag var i Egypten, superrent överallt!! La även märke till att det finns väldigt mycket personal, och alla har sin egen lilla uppgift. Stor skillnad mot Sverige där man ständigt kollar vilken uppgift o tjänst man kan dra in på.
Ni verkar ha haft en underbar vistelse, jag är riktig avundsjuk! Välkomna hem!!

Johanna

#6 - Jannice

Känner igen handduksdjuren från när jag var i Egypten -98. :)
Vad härligt med en sån renlighet på hotellet! Verkar som ett väldigt bra alternativ om man ska ut och resa med barnen...

#7 - Titti

Vilka underbara handdusdjur...men förstår Leah!
Ja här i Sverige ska ju allt gå så fort så att piffa till handdukarna ligger inte inom ramarna....synd....
Kram Titti

#8 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Verkar vara ett toppen hotell ni bor på! Vi har varit till Egypten 2 gånger och blivit magsjuka båda gångerna...

#9 - Julia

Oj, det måste vara ett ovanligt renligt hotell ni bott på! Härligt! :) Det är orenlighet jag är mest rädd för när jag ska välja resmål. Vill ju inte spara ihop pengar och sedan ligga sjuk under resan för att man har känslig mage :(

#10 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Så fina figurer städarna gör. I Mexico var det likadant, ofta två svanar som pussade varandra. Jättegulligt :)

#11 - Millan - två små och mamma mu

Så fint, det verkar verkligen ha varit en bra resa för er!