bambi

Vinn Monster High dockor
 
Barnen fick hem en Monster High docka häromdagen. Dom har faktiskt lekt en hel del med den. Dom fick den som heter Frankie och är frankensteins dotter. Det går att ta loss armarna och händerna på henne, vilket dom tycker är väldigt roligt. Sen så är monster något som dom båda tycker är spännande just nu. 
 
Eftersom monstrena ska ut och resa så medföljer en resväska med varje docka. Ni kanske kan gissa var barnens docka skulle resa någonstans?  ;)
 
Nu har även två av er möjligheten att vinna en Monster High docka (värde 300 kr)! Allt ni behöver göra är att svara på följande fråga:  Vad heter staden Paris enligt Monster High?
 
Ni kan läsa mer om dom nya Monster High dockorna här och få veta mer om dom i detta klipp:
 
 
 
Tävlingen pågår till den 30 april då jag utser två vinnare. Fram tills att tävlingen är slut så godkänns inte kommentarer automatiskt så att ingen kan fuska  :)
 
#1 - Sofia - Neurovetare med Hjärnan full av Barnkläder & Inredning

Hej! :)

Jag tänkte bara fråga hur du ställer dig till dockor som ovan som liknar Bratzdockorna väldigt mycket. Jag blir lite förskräckt varje gång jag ser dem i butik då de ser så extremt sexiga, sminkade, smala och lättklädda ut. Min son tittade på dom men jag sade att det var vuxensaker då det inte kändes okej. Min brorsdotter fick inte heller Bratzdockor när hon önskade det sig för ett par år sedan, av samma anledning.

Hur tänker du kring hur dockorna ser ut och faktumet att de riktar sig till barn? Alla har vi ju olika syn på saker, så jag tycker det är spännande att diskutera! :)

Kram

#2 - Love - Oliwer och tvillingarnas mamma

Det heter självklart Scaris istället för Paris :)
Hoppas på vinst åt sönerna :)
kram

#3 - Josephine- Mamma till Elika & Nick

Mitt svar är: Scaris, hoppas nu på tur att inna en av dessa monster high dockor :-)

#4 - Lii

Åh, min stora grabb skulle älska detta!
Hoppas på att få överraska honom :)
Svarar: Scaris

#5 - Kristin

Paris i Monster High-världen heter enligt min tioåring Tuva som ääälskar Monster High "Scaris"!
Och självklart vill vi (hon) vinna en docka! De är ju otroligt häftiga men som mammaledig och student har jag inte råd at köpa alla dockor hon skulle önska (och som krävs för en fullfjädrad high School i barnrummet), HOPPAS vi vinner!:-)

#6 - Sophia

Paris heter Scaris enligt Monster high. Mina barn, 2 1/2 och 5 1/2, älskar Monster high!

#7 - Ina

Scaris, heter staden enligt MH :)

#8 - Gunilla

Rätt svar är Scaris.

#9 - Elin Gustafsson

Hej!

De kallar staden Scaris!

Jag hoppas på tur :)

/Elin

#10 - Titti

City of frights.
Min dotter sa nyss -åh mamma, när ska jag få en ny monster high docka?
Och så kan vi vinna en här! Ödet?:)

#11 - Jennie

De kallar Paris för Scaris
Hoppas jag vinner :)

#12 - Maria Olsson

Hej Bambi!
Vad kul, barnen älskar dessa monsterdockor! Svaret är: Scaris.
Kram
Maria O

#13 - Malin

Åh, vilken underbar tävling att vinna till min lillasyster som fyller år i Maj <3 Hon älskar dom där dockorna och önskar sig de vid varje födelsedag och julafton.

Svaret på frågan är såklart Scaris

#14 - Helena

Åh vilken rolig tävling! Min 4,5-åriga tjej älskar Monster High :)
Svaret på frågan är Scaris!

Hoppas på vinst förstås :)

#15 - Sandra Michelle

Kan inte låta bli att delta, båda barnen älskar Monster High!

Staden heter Scaris enligt Monster High.

#16 - Jessica Sundberg

Scaris! Kram!

#17 - Sandra

Åh, Fanny skulle bli såååå glad om jag vann!

Rätt svar på frågan är:
Scaris City of Freights!

Hoppas nu på massor av tur!

Kram!
Sandra Skoog
[email protected]

#18 - Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Dessa leker min dotter med och hon älskar dem. Hon sparar och sparar för att kunna köpa flera. Det vore väldigt roligt att kunna få ge henne en istället då hon haft det tufft på sistonde.

Svar: Staden heter Scaris.

Håller tummarna.

#19 - TUMADRE

Paris = SCARIS (city of frights)!

Åh, denna tävling önskar jag att vinna för Alice skull. Hon är helt tokig i Monster High och ska ha allt; dockor, kläder, smycken, pennor, filmerna... allt! Just en "Frankie i Paris eller kanske Abbey eller Clawdeen går lika bra", har jag hört gång på gång på gå på gång....
Hon frågade mig dessutom häromdagen om jag inte kan blogga om Monster High- dockor, så att vi får hem sådana. Om det vore så! Det var lite omvänt tänkt eftersom jag ju i land bloggar om nya saker som hi köpt/fått. He he, men det var inte helt dumt! :-)

#20 - Life of Lisa

Scaris

#21 - Reggi

Oj vad svår fråga för en som inte kollar på det men vet att bonusdotter gillar det. Men hon är inte här så kunde inte fråga henne.

Men tror att rätt svar är Scaris

Ha en trevlig dag :) kram

#22 - Malin Eklöf

Scaris -city of frights
Hoppas att mina tjejer vinner en monster high docka!
Malin Eklöf
Östanåvägen 26
122 64 Enskede

#23 - Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Paris heter ju Scaris!
Håller tummarna och hoppas på turen, men prinsessa skulle bli överlycklig för denna vinst!

#24 - Annelie Niehoff

Scaris, City of Frights

Förra veckan var min dotter bjuden på maskeradkalas och kom hem och sa att hon ville vara Monster High! Vá? Vad är det sa jag :-) De är de coolaste tjejerna i världen berättade hon då. När jag frågade lite försynt om hon inte ville vara Pippi Långstrump eller Snövit istället så himlade hon bara med ögonen och sa - MEN MAMMA!

Det är bara att inse, min tjej börjar bli stor och jag måste uppdatera mina kunskaper om dessa "coola" tjejer så tack för dina länkar :-) Hon fyller 6 år i juni och jag vet att Monster High dockorna står högst upp på önskelistan så det vore så roligt om jag vann och hon skulle bli så överraskad :-)
Kram!

#25 - Sara Sjölunf

Staden heter City of Frights. :)
Vore kul att vinna då min dotter älskar dessa dockor!

#26 - Jessica

Scaris!
Enligt Monster High så heter Paris Scaris!

Håller alla tummar jag hittar för att vinna, perfekt ju när dotterns födelsedag närmar sig!
=)

#27 - Johanna - Tvåbarnsmamman mitt i kaoset

Scaris! Hihi :)

#28 - EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Jag är med och tävlar. Svaret tror jag är Scaris

Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/04/18/monster-high-304/

Vore kul att vinna till Melvin

#29 - J.D

Svar: Scaris :-)

#30 - Karolina AT

scaris - city of frights :)

#31 - Heidi Larsson

Paris heter Scaris! =)

#32 - Linda, mamma till majken o arvid

Scaris tror jag dom kallar Paris för ;)
Skulle vilja vinna åt min dotter Majken. Hon skulle bli så superglad om hon fick en sån cool docka ;)

#33 - Katarina A

Rätt svar: Scaris :)

#34 - Annica

Svar: Scaris

Tror jag :)

#35 - Linnea Sundlöf

Scaris

#36 - Elinor

Scaris heter det! Scary-paris haha, så fiffigt ^^ fin blogg du har :)

#37 - Helena B

Scaris heter staden :)

#38 - Anna-Carin W

Åh, min son önskar sig en Monster High-docka så himla mycket så jag hoppas verkligen att vi har tur nu :) Svaret är: Scaris

#39 - Tess

Scaris :-)

#40 - Sissi

Scaris! :)

(Eftersom jag har så dålig koll på hur detta med emailen här funkar så skriver jag den igen - förlåt om jag ställer till det ;o! [email protected]

#41 - Lina Lennartsson

Svaret på frågan är; Scaris

Jag hade blivit så glad över att vinna denna fina tävlingen då jag har två tokiga döttrar här hemma i just Monster High! ♥

#42 - Charlotte

Hej,
Staden heter Scaris.
Jag har två pojkar (4 och 5 år), så det har inte blivit så att vi har köpt dockor. Men jag vet att de skulle älska en docka och särskilt en monsterdocka.
/Charlotte

#43 - Veronica

Paris = Scaris!
Mina två små har precis fått upp ögonen för Monster High filmerna och skulle nog bli väldigt glada av att få en sån docka!

#44 - gina

scaris