bambi

Att bygga ihop Playmobil
 
Har ni byggt ihop Playmobil nån gång? Jag gjorde det för första gången igår och det var ju nästan som att bygga ihop en IKEA-möbel eller nåt? Det fanns ju till och med ett specialverktyg à la IKEA med:
 
 
Det tog sin lilla tid att bygga ihop det hela och jag slogs lite av att det var så många små delar med. Det känns som att många av dom kommer att försvinna rätt så snabbt... Men barnen hade jätteroligt när allt var ihop byggt i allafall... 
 
#1 - Petra

Oj, är det som att bygga ihop Ikeamöbler skulle jag förmodligen bli GALEN! ;)
Tröjan på bilden, var kommer den ifrån? Supersöt!!!

Svar: Den är från Marimekko! En av mina favoriter, men tyvärr inte Zacks :/
bambi

#2 - Elin - Livat på torpet

Edvin fick polisstationen i julklapp, tog en hel kväll att få ihop den ;)

#3 - Christine

Vi har den stora riddarborgen, say no more ;-)

#4 - Tjejmorsan

Det är så roligt att se när de leker :) Mina tjejer kan sitta i timmar och pyssla med sitt Playmobil :)

Kram