bambi

Event hos Militus Medical
 
Igår var jag på ett trevligt event hos Militus Medical, tillsammans med Lina och Diana. Åh, va jag hade saknat mina fina vänner! Jag har inte träffat dom på så länge pga influensa och alla andra sjukdomar! Men äntligen så fick vi träffas och prata och umgås lite!
 
På bilden ser ni också min nya kavaj från me&i! Den är så skön! Älskar den! Den kommer helt klart bli en välanvänd favorit under våren!
 
 
Det bjöds på vin och goda baguetter, bland annat. Man blir så bortskämd när man får gå på såna trevliga events hela tiden!
 
 
Dagens event handlade om att presentera VMV Hypoallergenics, som jag har testat och även har tävlat ut lite produkter bland er läsare. Som det kanske hörs på namnet så är det produkter som är väldigt allergivänliga och innehåller väldigt snälla och milda ingredienser.
 
 
En serie som är ny för mig är M Picaut, som tydligen har hyllats i franska Elle och i en massa andra tidningar! Jag har själv inte testat den så jag kan inte ge er några personliga åsikter men det lät som bra produkter!
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Roligt med events :-)

#2 - Lina

Hej vännen, lånade en bild fr dig :) himla fina bilder du tog. Tack för igår. Vi ses väl imorn? Kunde du runt 11.30-12 tiden? Jag & Dianas möts 11,30 på St Eriksplan, kommer du dit? Ha en fin dag, kraam

Svar: Hej! Nej, jag vet inte om jag hinnner... kanske i så fall till 13-tiden. KRAM
bambi

#3 - Cecilia

Hej!

Jag läser men kommenterar typ aldrig... Men nu så... Vill bara säga att jag verkligen uppkattar din supertrevliga blogg - tycker du har en skön mix på dina inlägg!

/C

ps kavajen från me&i är dunderfin; köpte den med och älskar den :)

Svar: Tusen tack! :)
bambi

#4 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Jättefin kavaj :)

#5 - dianasdrömmar

Tack för igår så mysigt, ses snart igen bamsekram Diana