bambi

Glad Alla Hjärtans Dag!
 
Hej allihop! Har ni haft en fin Alla Hjärtans Dag? Maken kom hem med en stoooooor pralinask från Kahls The & Kaffehandel, som han vet att jag älskar! Vi brukar inte fira Alla Hjärtans Dag så mycket men det är ju helt klart mysigt med en liten överraskning så här!
 
 
Jag köpte ju en Alla Hjärtans Dag ask när vi var på Harrod's i London, så ikväll blir det verkligen massvis med praliner! Och så kanske en mysig film  ;)
#1 - Longevity - en blogg om hälsa

Gott det, jag bakade baramördegshjärtan men de får duga de med :-)

#2 - Marie-Louise

Dom har ju så goda praliner där på Kahls :) vilken lycka <3 Kram

#3 - Tess

Jag tycker att praliner är väldigt vackra att se på, dock så gillar jag inte att äta dem. Är det något man måste "lära sig"? Typ som att dricka kaffe eller vin :-)

#4 - dianasdrömmar

Massor av kramar till dig :)/Diana

#5 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Men MUMS! Jösses så sugen jag blev på choklad(praliner) nu!

#6 - Sara - Mamma till Max o nyfödda Ebba

Mmm så gott med praliner....

#7 - marie

Hoppas du hade en bra dag!

Oj, vad choklad. Det där är en årsförbrukning för oss :-)