bambi

Tisdag
 
God morgon alla fina läsare! Imorgon åker jag och Linda till Barcelona, ni hänger väl med?
 
 

 
Men idag så ska jag rätta så mycket jag bara hinner (vill få så mycket jag kan rättat innan vi åker) innan jag måste hämta Zack straxt efter lunch för att ta med honom till tandläkaren. Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra efter tandläkaren. Kanske att jag och Zack har lite egentid i nån timme eller två innan vi hämtar Leah? 
 
Jag blir verkligen så glad för alla fina kommentarer från er läsare och jag är jätteglad att jag har fått så många att börja se på serien Girls... som är så otroligt bra! Nästan varje dag är det nån av er som tackar mig för att jag tipsade om serien  :)
 
Hoppas att ni alla får en fin tisdag!
#1 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Ja den serien är helt underbar!

#2 - Fröken M

Jag ville bara önska er en riktigt HÄRLIG resa !! Kram

#3 - Erica

HA en bra resa! Och ja, visst är det en bra serie!!

#4 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Ska bli kul att få hänga med på resan på ett litet hörn :) Hoppas ni får det toppen!