bambi

London calling
 
Nu är vi framme i London! Det går ju så snabbt att flyga hit, bara lite över 2 timmar! 
 
Resan gick bra. Leah var lite ledsen och ville inte lämna ifrån sig sin apa när vi skulle genom säkerhetskontrollen. Till slut fick jag slita den ur händerna ur en gråtande Leah... usch, känns hemskt, men var tvungen och hon fick snart tillbaka den.
 
 
Lägenheten som vi har hyrt via Airbnb (jag vann ett presentkort hos dom på ett event dom anordnade) är superfin och ligger precis vid Covent garden. Det ligger en stor marknad precis bredvid som vi gick igenom på vägen hit och där fanns en massa fint! Så jag ser fram emot att upptäcka området... men jag och maken är båda extremt trötta efter att ha gått upp 4.30. Men barnen har hur mycket energi som helst av nån konstig anledning och ratade totalt vår idé om att sova middag ett tag.....
#1 - Nadja Karademir

London är så vackert. Finns så mkt att se & shoppa! Vart där 4ggr & vill dit igen.

#2 - Nadja Karademir

Ha det så trevligt & enjoy!

#3 - Lesthi

Ser fram emot att se bilder :D jag vill också åka till London nån dag.

#4 - Longevity - en blogg om hälsa

Ha det så skoj!!