bambi

Sisley Soir de Lune
 
För ett tag sen så vann jag en valfri parfym från Parelle! Jag blev jätteglad och tog chansen att välja en parfym som jag inte har testat förut och jag utgick ifrån deras beskrivning på hemsidan. Då föll det på Sisleys Soir de Lune. Jag har fått lära mig att toppnoten ska man inte bry sig så mycket om eftersom den försvinner ändå efter ca 10 minuter, utan man ska mer gå på basnoten och hjärtnoten.
 
Denna parfym har en basnot som innehåller honung och tränoter och sen en hjärtnot av jasmin, liljekonvalj och ros. Den känns som en perfekt doft när man ska gå ut på kvällen då den känns lite "tyngre" än dom dofterna jag är van vid. Flaskan är ju såååå snygg också!
#1 - fröken K | vill bli amatörfotograf

Så roligt att du vann. Parfym är alltid kul att testa. Jag har alltid samma samma, så att prova nåt nytt hade varit roligt.

#2 - kristin

Hej hej!
Första gången jag kika in här hos dej... och jag kommer göra det igen! Vilken mysig blogg! :) KRAM

#3 - Linda-matstugan

Då blir den perfekt till nätterna i Barcelona;-)
Kraaaaam!