bambi

The Hummingbird Bakery
 
Självklart så måste man ju besöka det underbara Hummingbird Bakery när man är här i London. Jag har båda deras receptböcker och utgår ofta från deras recept när jag bakar cupcakes! Dom har helt klart lika underbara cupcakes som Magnolia Bakery i New York!
 
 
Det är nästan som att befinna sig i himlen när man stiger in bland vanilj och chokladdoftande tårtor och cupcakes!
 
 
Självklart så fick några följa med oss hem! Men jag vet inte om jag kommer att göra som jag gjorde när vi var i New York - och tog med mig cupcakes hem på flyget  :)
 
#1 - Mia - mamma till Ebba

Men, jisses vad mycket gott! Bra Londontips!

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Dina inlägg blir perfekta reseguiden, haha jag vill bara åka mer och mer nu :P

#3 - Viktoria - Pinkpastry

Du resebloggar vekrligen superbra! Känns lite som om jag är på semester = ). Hade ost/julkalas i helgen, inte som London men fantastiskt kul!

#4 - Helena

Åh vad härligt med Londonbilder! bodde där i två år och ser staden som en av mina hemstäder :-) Får riktig reslust men det får nog vänta lite nu :-)

Hoppas ni har det superhärligt men man kan inte ha så mycket annat i London :-)

#5 - dianasdrömmar

Ser ut att vara ett ställe för mig :) kram Diana

#6 - love bakery Adelaide

Does any one knows good recipe of making apple pie with chocolate coating