bambi

Välkommen 2013 och hejdå julen!
 
Idag har vi tillbringat dagen med att städa ut julen. Vår gran har barrat så mycket så det var skönt att bli av med den. Eftersom den stod intill balkongdörren så kastade vi ut den genom balkongen (där maken väntade för att "ta emot" den) och när den landade på marken fanns inte ett endaste barr kvar! Haha, såg lite roligt ut...
 
Jag har försökt att jobba lite också. Jag har jättemycket att rätta men det är svårt att sitta och koncentrera sig mer än 15 minuter, så det blir många pauser. Min terapeut har sagt förut att just koncentrationssvårigheter är ett symtom på depression men jag tror att det är snarare ett symtom på sömnbrist på grund av småbarn... 
 
Hoppas att ni har haft en fin start på 2013! Jag ska lägga upp recept på gårdagens efterrätt och några rea-fynd jag har gjort... lite senare!  :)
#1 - Carola

Hihi sorry men du skrev välkommen 2012 :) det är svårt i början av året... :)

Svar: Hihi, ja.... nu är det ändrat :)
bambi

#2 - Lina

Vilken mysig bild! Gott nytt år!

#3 - Marie

Gott Nytt År!
Har du testat att äta koncentrerad omega-3, typ EyeQ eller MorEPA?

#4 - Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Yes, julen ska ut här oxå - kanske imorgon, vet inte om jag orkar idag :) Kram på dig och gott nytt år !

#5 - jenny - mammaliv i nashville

Gott nytt år!
Härligt att städa ut julen! Det har vi också gjort. Känns så befriande på något vis :)

#6 - Pethra

Skönt att kasta ut julen och koncentrera sig på det nya istället, vår gran står kvar men vi kom hem nu i kväll så därför får den stå där i något dygn till. :)

God fortsättning!

#7 - Fröken K | Vill bli amatörfotograf

God fortsättning! Hoppas 2013 blir ett fantastiskt år!

#8 - Longevity - en blogg om hälsa

Ja här har julen med fått åka ut :-)

#9 - Susanne

Önskar dig en god fortsättning på 2013. Kram.

#10 - Marie-Louise

Vi städade också ut julen idag - vi lär hitta barr här hemma enda fram till Midsommar :( vår gran barrade något förskräckligt.
God fortsättning på det nya året :) Kram

#11 - Mie

http://www.usagodis.se/Butiken

#12 - Maddie

Hihi, sådär brukar vår gran också se ut när vi slänger ut den efter julen, inte ett barr! Men än så länge har den klarat sig bra så den får stanna lite till :) Känner så igen mig i det du skriver om din depression, lider av samma, har dock inte fått medicin (än). Kan säga att så ofokuserad och svårt att koncentrera mig har jag aldrig varit/haft, inte ens när barnen var små och sömn var en bristfaktor. Det är den ju förvisso nu också, men av andra orsaker. Inget annat val än att försöka ta sig igenom en dag i taget ;) kram

#13 - dianasdrömmar

Julen åkte ut här med...god fortsättning kram Diana

#14 - Veronica

God fortsättning på det nya året!
Skönt när man kan städa undan julen och det gamla och få en vardag i livet igen.
Här hemma åker julen ut idag helt och hållet, började så smått igår och resten åker idag.
Sen blir det att med förnyade krafter ta tag i de sista skolarbetena för höstterminen innan vårterminen börjar v 4. :)

Hoppas du får en underbar dag!