bambi

Dagen i bilder
 
Dagens middag blev ugnsbakad små potatis och spett, sköter sig självt i ugnen och det blir så mycket godare när det får vara inne lite extra länge.
 
När jag var ute på stan idag så passade jag på och köpa några hårfavoriter. Som bloggare så får jag en massa massa hudvårdsprodukter och hårvårdsprodukter men ibland vill man ju ha sina egna favoriter och inte bara dom som man har fått skickade till sig. Min absoluta favorit är 3 Minute Miracle från Aussie, doften är såååååå underbar!
 
Zacks jeans är det nog dags att slänga men jag blir lite glad av att se trasiga knän för det betyder en massa rolig lek!
 
Jag blev utvald som buzzador för Häagen-Dazs Salted Caramel och ni som följer bloggen vet att jag ÄLSKAR Häagen-Dazs. Jag har testat denna en gång förut men nu ska jag testa den ordentligt  :)  Maken kom hem med en liten present till mig efter jobbet - mina favoritpraliner från Kahl's te och kaffehandel! Älskar deras blåbärspraliner.
 
Och så har jag flyttat på den stora tavlan på barnen.... nu hänger den ovanför soffan  :)