bambi

Dagens barn
 
Har ni fyndat nåt på me&i's rea? Det har jag! Jag hämtade ut ett stort paket igår med en massa fynd. När Zack såg kläderna imorse så satte han på sig dessa direkt. Jag hade egentligen tänkt att dom skulle ha dessa outfits på midsommar... men jaja  ;)
 
Mysbyxorna var supersköna, så dom kändes verkligen som ett bra köp! Rekommenderas starkt!
 
Jag älskar att syskonmatcha barnen och har gjort det ända sen Leah föddes. Ett bra tag så frågade många om dom var tvillingar, speciellt om dom satt ner båda två. Nu har Zack verkligen skjutit i höjden, som ni kanske ser, så nu är det inte lika många som frågar om dom är tvilligar (ett tag fick jag frågan varje dag).
#1 - Anette

Hittar ingen rea på hemsidan

Svar: På förstasidan så finns det en bild i mitten med fyra barn på som det står "sommarrea" på, klicka där :)
bambi

#2 - Lisa

Jag har med fyndat, men mitt paket har inte kommit än. :)

Svar: Vad fyndade du? *nyfiken*
bambi

#3 - Lisa

Röda swettis-shorts till båda pojkarna, å så en varsin orange tshirt till dem.
Magic knickers å den blåa tunika/klänningen till mej. :P

#4 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Så fina e är!