bambi

Ännu mer shopping
 
Om ni besöker Barcelona så bara måste ni testa deras version av "fransk nougat" (men det blir väl då spansk nougat) som heter Turrón. Det är verkligen supergott och finns i alla möjliga smaker och versioner! Finns inget liknande i Sverige! Det finns butiker som säljer detta lite överallt i Barcelona.
 
 
Jag tror att Desigual får sponsra vår nästa resa för det blev nästan enbart shopping där... haha. Vi hittade massvis med fint på deras rea! Jag köpte dessa två till Zack, notera dom fina ärmsluten på skjortan med hjärtan! 
 
 
Sen blev det en tunika och en klänning till Leah, dessa var dock inte på rea men jag fick rabatt på dom (det var ett erbjudande dom hade just då). Också från Desigual.
 
 
Sen så köpte jag en topp till mig på Desigual som Linda tyckte var "så mig" och sen blev jag helt kär i dessa mintgröna ballerinor från Mango som kostade runt 300 kr.
#1 - Chaosophia

Men åh! Jag som senast idag gick och grämde mig över att jag var sugen på turrón och att det inte går att få tag på här. Det här blev olidligt!

#2 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Dom skorna var ju så fina!

#3 - Marie

Snygg topp! Jag har samma 😜