bambi

Barcelonas bästa churros!
 
Vad sägs om att sitta och doppa färska churros i varm smält choklad? Vi fick tipset av vår guide på tapas walking touren att detta var det absoluta bästa churros-stället i Barcelona och det tvivlar vi inte på efter att ha smakat på dom! Stället var också fullt, vilket brukar vara ett gott tecken!
 
Det kändes verkligen att chokladen var av god kvalité och att churrosen var pin-färska! För dom smälte verkligen i munnen!
 
Stället heter Granja La Pallaresa och är en "Xocolateria" och ligger på en tvärgata till La Rambla. Adressen är Petritxol 11.
 
 
Jag kan definitivt starkt rekommendera detta ställe om ni är i Barcelona! Ni kommer inte att ångra er!!
#1 - dianasdrömmar

Ska jag lägga på minnet :) kram Diana

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Jösses vad mycket gott :-)

#3 - Fröken M

jösses va gott !!
Jag hoppas på en barcelona trip med mannen snart eftersom Ryan Air flyger från karlstad så är det super "enkelt" att ta sig dit :)

#4 - Malin-Kalle och Klaras mamma

Det har varit underbart att följa din Barcelonaresa!
Jag har varit där säkert 20 gånger och även bott där i korta perioder. När jag har läst och sett dina bilder känner jag hur mycket jag längtar tillbaka :)

#5 - LIFESTYLE by Sessan

Men GUUUD I HIMMELEN vilken frestelse du lägger upp här!!
Jag vill ha färska churros att doppa i choklad, NUUU typ :D

Ser ut som du haft en lovely trip i vackra Barcelona <3

Ha en FAB vecks