bambi

Besök av min storasyster
 
Igår så kom min storasyster på besök, barnen längtade så efter sin moster så dom tjöt av glädje när hon klev innanför dörren.
 
Både jag och min syster har hunnit fylla år sen vi träffades senast så vi bytte presenter med varandra. Min syster fick Hungerspelen-triologin av mig (jag håller på och läser den på engelska och jag vet att hon älskar att läsa också) och sen även en litet tvålfat.
 
 
Barnen hjälpte både moster och mamma att öppna presenter! Jag fick en fin trevånings-kakburk, teburk, receptbok och kökshandduk.
 
 
Vi dukade upp lite fika förstås. Det blev bullar (råkade bli saffransbullar som blev framplockade ur frysen, men det är gott det med!), smörkola-brownies och Lindt-kulor. Receptet på smörkola-browniesarna kommer senare!  ;)
#1 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Har hört bra om den serien, kan du rekomendera den?Jag har ju liksom alla andra precis läst klart triologin och Mr Grey och saknar den redan =)

Svar: Jag gillar verkligen triologin, är halvvägs igenom och det är så spännande!
bambi

#2 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Det är en av mina favoritböcker. Läste ut hela triologin på tre dagar, kunde inte lägga ifrån mig den.