bambi

Hipp hipp hurra! Idag är ingen vanlig dag!
 
Idag är det min födelsedag! Så jag bjuder på lite gamla pics på mig...  Uha, va jag känner mig gammal när jag tittar på bebisbilder på mig själv. Jag menar.... kolla in tv:n? Tapeterna? Kläderna?
 
 
 
Känns som mycket har hänt sen dessa bilder.... Min pappa tycker om att fota (något som jag också gör) så jag har massvis med bilder på mig själv från min uppväxt och det är faktiskt väldigt roligt att ha. Titta tillbaka och minnas.
#1 - Emmelie

Stort grattis på födelsedagen! :)

#2 - dianasdrömmar

Åh, vilka underbara bilder stort grattis på födelsedagen finis kram Diana

#3 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Stort grattis!

#4 - TeachMom

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en underbar dag! :-)

#5 - Helle / made by Helle

Grattis! Hoppas du får en underbar dag med mycket kärlek och presenter.

Roligt att ha så fina bilder kvar sen du var liten.

Kram

#6 - Elin

Grattis. Hoppas din dag blir underbar. :)

#7 - Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Stort GRATTIS!!
Du är dig då väldigt lik på barnbilderna :)

#8 - Christine

Grattis grattis! Hoppas du får en underbar dag!

#9 - Johanna

Grattis på din dag :-)

#10 - Fröken svår- blivande tvåbarnsmamma

Grattis på födelsedagen!
Vilka härliga bilder, speciellt den första som känns som den är tagen ur typ Dallas eller något.

#11 - Titti

Hipp hipp hurra från mig.
Vilken fin bild den översta! TV-n så läcker och din pappas hatt!!
Kram Titti

#12 - Linduz

Grattis!!

#13 - Emmelie- Mamma till Ebba och Hugo

Grattis =)

#14 - Sandra - nykär och nagellacksnörd

Åh, grattis på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag :) kram!

#15 - Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Stort grattis på din dag!!
Man ser verkligen på bilderna att det är du, vad kul!
Hoppas du får en fin födelsedag.
Kram

#16 - Jannice

Grattis på födelsedagen!
Att du kommer att fika gott idag är väl liksom självskrivet, förstår jag... =)

#17 - jenny - mammaliv i nashville

GRATTIS på din dag! Vilka härliga kort du delar med dig av. Man ser verkligen att det är du på varenda ett :)
Hoppas du får en riktigt fin dag!

#18 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Grattis till dig :) ett år äldre och mycket klokare.

#19 - Fröken M

Hipp hipp HURRA på födelsedagen !!
Stort grattis på din dag !
Kram

#20 - Ina

Underbara bilder!! Ett stort grattis på din födelsedag, hoppas du får en riktigt fin och rolig dag med massor av kramar, kärlek och kanske en och annan present... ;-)
Kram Ina

#21 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Men jag ÄLSKAR den där tvn :)

Stort grattis till dig på födelsedan också <3
Kram

#22 - reggi

Grattis på dig och hoppas du haft en bra dag och får en trevlig kväll. Kram

#23 - CL

Zack!

Svar: Va?
bambi

#24 - Anna

Grattis!! Första bilden är ju bara för underbar, man ser att det är du men ändå... inte. Hoppas resten av kvällen blir jättefin!

#25 - Therese

Grattis på din dag:)

#26 - Luxxie - kreativt kaos och konstigheter

Grattis!! :D

#27 - joi

Grattis!!!!

#28 - Longevity - en blogg om hälsa

Fick svaret här, du är dig lik :-)

#29 - ♥ Tirja ♥

Grattis lite så här i efterskott!
Härligt med massa bilder så där, det önskar jag att det fanns på mig med sen jag va liten.
Men min mamma hade inte råd med en kamera och prioriterade inte det när jag va liten.
Så det finns bara en handfull bilder sen jag va liten.
Kanske är därför man själv tar så många!

Hoppas dagen va helt underbar iaf!