bambi

Ibland får man som bloggare hem rätt så konstiga saker..
....som till exempel en stor uppblåsbar ananas.
 
 
Detta fick jag hem, tillsammans med den nya Risifrutti smaken som just består av kokos och ananas,
 
 
Den kommer att finnas i begränsad upplaga fram till vecka 40. Den somriga designen fick mig verkligen att längta ännu mer efter sol och värme... och kanske en Piña Colada?  ;)
#1 - Petra

Vilken underbar ananas!
Stod och fingrade på den risifruttin i affären häromdagen, men jag köpte aldrig. Låter ganska gott faktiskt!

#2 - Millan - två små och mamma mu

hahah kul grej för barnen :p

#3 - Longevity - en blogg om hälsa

Hahaha den var kul. Jag skall nog prova den (risifruttin alltså), jag är den enda i familjen som gillar kokos :-)

#4 - Marie-Louise

hahaha vilken rolig ananas. Åh den där måste jag testa, lät som en god kombination. Kram

#5 - Sanna

Den smaka faktiskt riktigt bra!

Kram Sanna