bambi

Några bilder från dagen + dagens vinnare!
 
Idag tog jag med Leah på premiären av Sofia den Första som kommer att visas på bio men också på Disney Junior längre fram. 
 
Sen så har jag lekt lite med sockerpasta idag och gjorde blommor och fjärilar till kommande bak. För att få till fina blommor så la jag dom i äggkartongen som ni ser på bilden, för att torka.
 
Vinnaren av Pierre Robert trosorna blev Emely Tuväng! Grattis!
 
P.S. Men ni kan fortfarande tävla om ett set från Elodie Details (värde över 1000 kr!) och påskkryssningar med Birka Cruises (där tre stycken vinner!!).
#1 - Anonym

Vad tyckte du som förälder om filmen?

Svar: Nja, inte så jättebra.... lite för "prinsessig" tyckte nog jag...
bambi

#2 - En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Var filmen bra?

Och jag och bönan i magen håller tummarna för en vinst på elodie setet ... :)

Svar: Nja, inte så jättebra.... lite för "prinsessig" tyckte nog jag...
bambi

#3 - Emely Tuväng

Tackar! :)