bambi

Mini Rodini AW 2013
 
Här kommer en sneak peek på Mini Rodinis höst- och vinterkollektion. Jag älskar att dom ständigt förnyar sig med nya tryck och mönster men att man samtidigt ser att det är Mini Rodini.
 
Lägg märke till dom blåa vinterstövlarna på första bilden, känns som ett must-have!
 
 
#1 - Bee

Tycker Mini Rodini har väldigt bra kvalité faktiskt! Men det är svårt med skor, vi har så kalla och ofta blöta vintrar här så jag föredrar att köpa lite mer anpassade skor så som jag tror att skor från till exempel Superfit är. Superfit är förresten det bästa skomärket hittills som vi provat på barnet både vinter och sommar samt vår och höst, fotriktiga och så sköna, inte en enda läcka i vintras :-) Ha en fin dag!

#2 - Jo

Åh, jag älskar Mini Rodini! Så coola och fina grejer!

#3 - Michaela

Åh, Mini Rodini har verkligen blivit en favorit hos mig och min sambo! Längtar tills vår dotter kan ha 56/62 så vi äntligen kan börja använda allt