bambi

Vinnare av sommarläsning - Getingkyssar
 
Ska iväg och posta lite av det som såldes på bloppisen. Har ni sett vilka söta frimärken som finns nu med sju sorters kakor? Passar mig väldigt bra  ;)
 
Nu är det dags att presentera vinnarna i senaste tävlingen, där hela fem stycken vinner boken Getingkyssar. Det är fler tävlingar så håll utkik! Vinnarna får gärna maila mig sina adresser så snart som möjligt på: [email protected]
  
Jag skulle vilja tipsa om "Jag lever, pappa" 
Den handlar om en tjej som heter Siri som berättar om sin upplevelse på Utoya. 
Sättet Siri berättar fick mig att bli väldigt känslosam och jag grät större delen av boken. 

mvh
 
Pudding 
Det är lite svårt att bara tipsa om en bok, när det finns så många bra! Så jag får ta den första som poppar upp i mina tankar - och då blir det "Min bästa väns dotter" som är skriven av Dorothy Koomson. En gripande och "varm" bok, som man inte vill lägga ifrån sig.... kändes lite jobbigt när den var slut - för man ville ju bara läsa mer!

Kram
 
Jag vill tipsa om Isfolket-serien! Då har du att göra en stund eftersom den innehåller 47 spännande och tantsnuskiga delar!! =) Kram
 
Mia B 
Mina boktips: "Förr eller senare exploderar jag" av John Green, "Fortfarande Alice" av Lisa Genova. Båda berör på olika sätt och är väldigt tänkvärda. 

Älskar att läsa så nu hoppas jag på tur i denna tävling! :) 
M
 
Jag älskar att läsa så det är sjukt svårt att välja en, men en jag verkligen vill rekommendera är Belle av Lesley Pearse, efter att jag läst den blev jag helt fast och har snart läst allt av den författaren :D
 
#1 - Lesthis gothworld

Vilken underbar överraskning :D Tack för bra tövling, jag mejlar min adress genast!

#2 - Longevity - en blogg om hälsa

Grattis till vinnarna!