bambi

Boxholms ost
 
 
Fick hem ett lyxigt paket med OST från Boxholms ost. Ost är ju så gott så jag blev jätteglad över paketet. Sen när jag tittade i receptboken så fanns det ju massvis med härliga recept som jag bara vill testa NU-NU-NU! Jag kan garantera att flera av recepten kommer att dyka upp på bloggen för det var så mycket gott (men sen så är ju ALLT med ost gott så....).
 
Såg att Boxholms ost även har en härlig Facebook-sida där dom visar bilder från osttillverkningen och har lite roliga tävlingar och sånt...  
 
//Mvh, ost-nörden
#1 - dianasdrömmar

Ost kan man aldrig få nog av :) kram Diana

#2 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Ost är ju så gott :)

#3 - Nina FEMME

Åh jag älskar också ost! Dock så är det så "jäääädrans" onyttigt i alla fall om man viktväktar. Men jag har hittat en favvo och det är vanlig hushållsost men med 17% fetthalt. Smakrik, krämig och ändå supergod fast den är lite nyttigare. Dom där ostarna måste jag nog också testa.

Hoppas allt är bra med dig och familjen!

KRam Nina

#4 - Anna

Deras chiliost är helt fantastiskt god. Det är synd att de är så dyra bara!

Borgmästarosten är också himla god - fast jag lyckas alltid kalla den för Borgholms Boxmästarost ;)

#5 - Carolina

Mums så gott med ost!

#6 - Amandas jul

Jag fick Kvibilles nya ostar häromdagen, lagrade i 18 månader. Ska bli spännande att testa för här är vi ostälskare också :)

#7 - Annika K

Boxholms kryddost är sååååååå god!