bambi

Oprah
Här om kvällen så surfade jag runt och tittade på lite gamla avsnitt av Dr.Phil och Oprah på youtube. Finns en hel del och efter ett tag så kom jag över detta Oprah-avnitt om Clayton Moss. Oj,oj,oj va det berörde mig. Jag måste verkligen varna känsliga tittare för det är en riktigt hemskt historia!
 
 
 
 
 Det handlar om hur han som 6-åring blev torterad av sin egna familj. Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det. Hur kan man göra såna hemska saker mot ett litet barn? Usch, ofattbart... Jag vill bara krama om honom och mina egna barn.... och alla andra barn som far illa. 
 
#1 - Stadstjej blir Lantlolla

Jag såg det avsnittet av en slump för några månader sedan när jag zappade (sögs in i programmet av ren förfäran). Så vidrigt och ofattbart. Blir så ledsen när man hör om alla dessa hemskheter som händer barn runt om i världen hela tiden. Mitt hjärta orkar inte ta in det tillslut :-(

#2 - Stadstjej blir Lantlolla

Jag såg det avsnittet av en slump för några månader sedan när jag zappade (sögs in i programmet av ren förfäran). Så vidrigt och ofattbart. Blir så ledsen när man hör om alla dessa hemskheter som händer barn runt om i världen hela tiden. Mitt hjärta orkar inte ta in det tillslut :-(

#3 - Stadstjej blir Lantlolla

Jag såg det avsnittet av en slump för några månader sedan när jag zappade (sögs in i programmet av ren förfäran). Så vidrigt och ofattbart. Blir så ledsen när man hör om alla dessa hemskheter som händer barn runt om i världen hela tiden. Mitt hjärta orkar inte ta in det tillslut :-(

#4 - Stadstjej blir Lantlolla

Jag såg det avsnittet av en slump för några månader sedan när jag zappade (sögs in i programmet av ren förfäran). Så vidrigt och ofattbart. Blir så ledsen när man hör om alla dessa hemskheter som händer barn runt om i världen hela tiden. Mitt hjärta orkar inte ta in det tillslut :-(

#5 - Julia

Såg också det programmet på tv för några månader sedan. Blev väldigt berörd. Fruktansvärt hur somliga blir behandlade :(