bambi

Sveriges godaste macka
 
Vi har det inte riktigt som andra familjer. Det förstår ju jag när maken messar mig och frågar vad vi ska äta till kvällsmat och jag säger att vi ska få hem ett bud med mackor så vi behöver inte göra mat. Haha, lite konstigt att bud hem till dörren har blivit vardag för oss. 
 
Dessa mackor var inga mackor som helst utan det var dom vinnande smörgåsarna i Mack SM 2013. Mattias Vogel från Delselius Konditori i Gustavsberg vann med sin macka och den fick vi testa igår. Helt underbart god var den och jag förstår helt klart att den vann! Det är ekologiskt surdegsbröd med paprikacrème med feta- och philadelphiaost, grillad kycklingfilé, grillad paprika, inlagd rödlök, rucola och ärtskott.
 
#1 - AktivaDagar

Ser ut att vara goda! Ibland är det gott m ed "mack-middag" :)

#2 - Elin - Livat på torpet

Men du så gooood den såg ut! Nu blev jag ju hungrig och jag som har fasta idag ;)

#3 - Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

ÅÅh så god den såg ut :)

#4 - Sara - Mamma till Max (-08) och Ebba (-13)

Oj så gott!!