bambi

Late bloomer
 
God morgon mina fina bloggläsare! Jag känner mig helt borta idag. Jag jobbade till kl. 20 och sen så har jag varit i mitten av en barnsmörgås hela natten. Har vaknat upp flera flera gånger och försökt rulla bort barnen en bit men på något vis så ligger dom snart klistrad intill mig. Leah har börjat lägga armen om mig under natten också och då är det jättesvårt för mig att sova.
 
Jag ville visa er min fina solros på vår balkong. Jag tror att jag planterade den lite sent för den blommar NU. Den kämpar emot kalla nätter och suger åt sig av minsta lilla solsken den får. Men det är rätt så härligt med en liten del av sommaren så här på höstkanten.
 
Ha en underbar torsdag allihop!
#1 - Hondjur

Det är dom små sakerna i livet som gör det värt att leva.. Som en solros som blommar sent! :)

Ha en fin dag!

#2 - LILITH - Boktokig mamma med borderline

Ja hur stor säng man än har finns det aldrig tillräckligt med plats för alla :)

#3 - Amandas jul

Våran 8-veckors bebis sover också med oss och man sover verkligen inte tungt om nätterna, haha

#4 - Elin - Livat på torpet

Vi har haft en massa solrosor som blommat sent med. Och dom har levt länge trots några köldnätter. Blir lika glad varje gång jag ser dom :)