bambi

Make Up Store och god asiatisk mat
 
Förlåt för min bloggfrånvaro, men idag så har jag först varit på jobbet och haft möten med elever och möten mde lärare. Bara en massa möten, möten, möten hela dagen. Sen så mötte jag upp finaste Natali för att gå på ett event på Make Up Store. Där visade dom oss två sminkningar, en festsminkning och en mer vardaglig sminkning. Jag som inte sminkar mig så mycket tyckte mest om den vardaliga sminkningen som hette Cashmere, med mjuka färger.
 
 
Efter Make Up Store eventet så gick vi till East och åt så god mat! Jag tog en Tom Kha Gai soppa, en maträtt som blev en favorit när vi var i Thailand.
 
 
Tusen tack Natali för en sån trevlig kväll! Du är en underbar vän!  :)
#1 - Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Naaaw tack detsamma sötaste !!

#2 - Lina

Visst var det fint smink, kram