bambi

Vinnare
God kväll alla fina läsare! Jag har inte riktigt hunnit med bloggen och mailen så mycket idag. Maken är iväg med jobbet på nån team-building grej med övernattning så jag har varit ensam med barnen. Vi har myst med god mat (jag lyxade till det med efterrätt åt oss också) och sen har vi alla suttit och sett på Epic i soffan. (Som ni kan vinna!) Då kom jag på att jag inte har utsett vinnarna i två avslutade tävlingar, så här kommer dom:
 
 
Vinnaren av Libero-kitet är:
 
Pernilla | Programmerare och genusintresserad tvåbarnsmamma
2013-09-23 @ 12:34:05
Eftersom jag är intresserad av allt som har med Science fiction och fantasy att göra så skulle jag vilja göra en "star wars" dockteater. I min värld så skulle jag låta Nyckelpigan Leia träffa skalbaggen Luke, och kanske även en lite uppblåst katten Hannes :) Sen låta de fara runt i sin farkost och se vad de hittar på med hjälp av barnen!
 
 
Och vinnaren av ett presentkort på 900 kronor på Nacka Forum är:
 
Beata
2013-09-25 @ 18:13:25
Jag skulle bli glad över att kunna unna mig själv något faktiskt. Jag har inte shoppat till mig själv på över 4 år och har ärvda kläder eftersom jag prioriterat barnens kläder. Jag skulle vilja köpa en vinterjacka. Håller tummarna.
Stort grattis! Maila mig era adress så snart som möjligt på:  [email protected]
#1 - Beata

Men oj! Tusen tack! Vad glad och överraskad jag vart! Tack!