bambi

Nu är det (snart) jul igen!
 
Under veckan så var jag inbjuden till ICAs julevent. Det kändes lite konstigt att stiga in bland julgranar och julmat men efter ett tag så började man faktiskt längta efter julen. Jag hittade otroligt mycket som jag tyckte om och som gärna får finnas i mitt hem till julen!
 
Högst upp till höger ser ni så häftiga cupcakeformar och tomtehattar som man kan sticka ner i muffinsen eller i cupcaken. Julens finaste slickepottar och sen - alla bakintresserades måste i granen - julgransdekorationer i form av tårtbitar!
 
 
Högst upp i mitten så ser ni en silver-bambi till julgranen, så fin! 
 
Längst ner i mitten ser ni ljus som ser ut att vara stickade, vilken mys-faktor! Sen så var vi många som tyckte om julbocken i julgransris. Det såg verkligen ut som äkta julgransris men det var det inte  ;)
 
 
Högst upp till vänster ser ni en ljusstake som passar perfekt i barnens rum! Jag ska verkligen försöka få tag i en sån till Zack och Leahs rum, tyckte den var så söt! 
#1 - Fröken M

Gud va kul !! jag ser verkligen fram emot julen, allt pyssel och bak :)
Ses vi på lina och dianas event om 2 v ?
Kram

#2 - Jeanette

Tårtbitarna var ju ursöta:)