bambi

Vinnarna av barnskor från Ecco!
Här kommer vinnarna i tävlingen i samarbete med Ecco och deras underbara barnskor! Maila mig era adresser så snart som möjligt!
 

Superquinnan

Deras skor är ju av toppkvalite och jag önskar vinna ett par i strl 24 till dottern som hon kan ha när hon börjar "dagis". Syskonen får allt nytt men Alice får bara ärva så hon är värd ett par nya egna skor.

 

Fröken M

Åhh jag skulle vilja vinna dem i strl 25 till viggo !
Här hemma går han alltid i första hand ( såklart ) och eftersom han växer som ogräs är nya vinterkläder och skor en självklart !

Jag däremot har visst samma storlek som när jag var 20 och kan "återanvända" mina skor - säsong efter säsong.¨

Därför tok hoppas jag på vinst för då ska jag bannemej unna MIG ett par nya skor samtidigt som Viggo skulle få dessa fina :)

#1 - Carolina

Grattis till vinnarna - särskilt mycket till Fröken M! <3 KRAM

#2 - Superquinnan

Åh så kul!!! Bästa skorna på lillan sen! Glad!

#3 - Fröken M

Åh va kul !! Tusen tack - mail kommer på stört !!
Nu vet jag vad jag ska shoppa i stockholm nästa helg.
SKOR - till MIG :) Hurra !!
Kram