bambi

Moments by Maria Montazami
 
 

Igår blev jag verkligen starstruck och jag blev helt kär i Maria Montazami. Gud, vilken gullig och underbar människa!

Jag sa till henne att det kändes så konstigt att träffa henne när jag nyss såg henne på TV, igår liksom! Då svarade hon ”I know!” och fnittrade lite, sen småpratade vi lite och hon var så otroligt ödmjuk.

 
Varför jag fick träffa Maria Montazami var för att hon har designat en servis åt Fyrklövern. Servisen heter Moments by Maria Montazami. Hon blev rörd till tårar när hon berättade om namnet, att det är så viktigt att ta tillvara på alla ”moments” man har tillsammans med familj och vänner. Så fint tanke!
 
 
 
 

Kamran var också där och stöttade sin fru. Jag tycker att det är så fint hur hela familjen hänger med och stöttar Maria och flyger över halva jordklotet med henne!

Det var faktiskt himla konstigt att höra och se Kamran och Maria live så där, sån overklig känsla… nästan som om jag kastades in i tv-programmet Svenska Hollywoodfruar eller nåt… haha…