bambi

Att semestra i Danmark
Oj, det var tungt att jobba idag. Jag hade vant mig vid semester, man vänjer sig snabbt vid det. Jag drömmer mig tillbaka till vackra Danmark. Jag blev nog lite kär i landet, innan i år hade jag bara varit där en gång innan. Sen blev det helt plötsligt tre bloggresor till Danmark i år! Haha, men det gör inget för jag älskar landet nu.
 
 
Något som jag märkte redan när vi åkte till Legoland var att Danmark har så många vackra gula rapsfält (som syns från flygplansfönstret). Landskapet är förtrollande, böljande och oftast med havet i bakgrunden. Jag fick höra att det aldrig är längre än 5 mil till kusten var man än befinner sig i Danmark, låter inte det underbart?
 
 
 
Zacks egna butik ”La Zack” fanns i Ebeltoft också 😉
 
 
 
Utsikten från vårt hotellrum var helt magiskt. Tänk att det finns så vackra ställen så nära?
 
 
Oj, va Zack tjatade om denna jätteklubba. Han var så glad när han äntligen fick den. Alltid roligt att handla på tax-freen 😉