bambi

Födelsedagsfirande
 

Det blev en riktigt tidig morgon igår, för att fira Leah. Jag började jobba tidigt och vi ville hinna fira henne lite på morgonen så vi gick upp extra extra tidigt och öppnade presenter. Så jag var rätt så mör igår eftermiddag efter helgen och den tidiga morgonen…

Den här klänningen köpte jag till Leah när jag var i Oxford. Jag föll för den direkt och tyckte den var lite ”brittisk” med sina te-koppar men även somrig med sina jordgubbar.

 

 
Jag hittade den i gulligaste barnklädesbutiken som hette Two foot nothing.
 
 
 
Sen blev det födelsedagsmiddag och födelsedagsbarnet hade beställt plättar… så plättar blev det! Sen födelsedagsfika på det (men det fick bli rester från födelsedagsfesten i lördags, orkade inte baka nåt nytt!).
 
 

Nu pustar jag ut och ser fram emot flera månader utan en massa kalas och allt vad det innebär. Nästa födelsedagsfirande är inte förrän i september…

Ha en fin tisdag!