bambi

Fotografera bröllop
Hej vänner! Med allt kaos med sjuk katt och terminsstart (både på jobbet och för barnen) så har jag ju inte hunnit blogga så mycket. Förr-förra helgen så var det bröllop och jag fick äran att vara fotograf! Väldigt smickrande och jag jobbar inte som det på något sätt men det var min svägerska som skulle gifta sig och dom försökte hålla en låg budget. Jag har ju ändå gått 3 stycken fotokurser och fotar en hel del, fast jag känner att jag fortfarande har mycket som jag skulle vilja utveckla när det gäller fotograferandet (för jag tycker att det är himla roligt).
 
 
Så jag har även ägnat en hel del tid till redigering och sånt. Jag själv blev rätt nöjd med många av bilderna, men det som spelar roll är förstås vad brudparet tycker. Bilderna är på väg till dom så jag hoppas att dom blir nöjda!
 
 
Brudparets lilla dotter, som även är barnens lill-kusin – här tillsammans med Zack och Leah. Det är svårt att fotografera barn och människor i grupp, det är alltid nån som inte blir så där helt bra.