bambi

Paketkalendrar

God morgon ny vecka! I fredagskväll hängde jag och maken upp barnens paketkalendrar. Leah var iväg med scouterna på avslutningshajk och övernattning. Nu har hon fått 6 nya märken som ska sys dit!

När hon kom hem på lördagen så väntade hennes första paket på henne. Både Zack och Leah fick varsin tomteluva i sitt första paket. Jag trodde att dom skulle tycka att det var lite tråkigt, men båda blev jätteglada och gick runt med tomteluvorna på sig.

 
Även Hera tyckte att paketkalendrarna var spännande… eller i alla fall dom snören som hänger ner…
 
 
 
Igår fick barnen lite godis i sina paket, eftersom det var helg. Jag har gjort så att dom får lite godis i ett av paketen som är under helgen, annars är det mestadels leksaker, pyssel och lite julkläder.
 
 
Även jag har börjat öppna min julkalender. Denna unnade jag mig i år. Känns jättekul att få öppna och den är ju så fin! Älskar den!! December känns SÅ mycket roligare med julkalendrar!