bambi

Månförmörkelsen här på Gran Canaria
Hej vänner! Såg ni månförmörkelsen igår kväll? Vi gick ner till stranden och fick sen den.
 
 

Rätt så häftigt att se den så där röd.

Tyvärr så snubblade Zack när vi sprang ner till stranden. Han är som jag, lite kobent. När jag var liten så fick jag hålfotsinlägg, för att korrigera hur jag gick. Jag vet inte om man fortfarande använder sig av sånt, men jag ska kontakta skolsyster angående detta för han snubblar rätt så ofta. Nu skrubbade han upp knäna rätt rejält, vilket gjorde att han inte kunde riktigt njuta av den röda månen. Stackarn. Vi stannade inte länge vid stranden utan gick tillbaka till lägenheten och gjorde rent såren och plåstrade om honom. Jag hade med mig ett halvt apotek (för allt som skulle kunna hända), så vi kunde enkelt ta hand om såren.

Annars så har vi det oförskämt bra. Mycket bad, plask och solning.