bambi

Date-night
 

Jag hade länge tjatat om att jag var sugen på att äta på Texas Longhorn. Det är verkligen min typ av mat och det var så länge sen vi åt där. Jag hade egentligen tänkt att vi skulle ta med barnen dit snart, men nu blev det middag där för mig och maken istället.

Sen hade han bokat biljetter till musikalen The book of mormon. Den var riktigt rolig, bra sång och dans och rolig handling. Lång var den och jag blev lite trött där i mitten, men piggnade till lite igen mot slutet.

 
 

Efter föreställningen stod det en gäng med riktiga mormoner och delade ut den riktiga ”book of mormon” utanför China teatern. Jag blev så överraskade så jag tackade nej till boken, men ångrar mig lite nu i efterhand. Det hade ju varit lite roligt att läsa i den.

Tyvärr har dom förlorat rättigheterna till musikalen och spelar den inte så länge till. Så, om ni har möjlighet skynda er och gå se den! Helt klart värt det!