bambi

Tidningar för barn, veterinärbesök och rengöring av tvättmaskin
 

Hej vänner! Hur är allt med er? Skönt med helg, eller hur! Jag var till veterinären med Hera på återbesök. Allt ser fortsatt bra ut, men vi ska fortsätta att ge henne njurmedicin och så ska vi tillbaka dit om 4 veckor igen. Det blir dyrt med alla dessa veterinärbesök, men som tur är så har vi alltid haft henne fullt försäkrad så försäkringen tar en del av kostnaden.

Sen har jag varit iväg och köpt födelsedagspresenter till kompisar som fyller år. Med posten idag kom tidningen Koko. Jag hade hört så mycket bra om den så vi testade den nu. Den verkar lovande!

Vi har även börjat prenumerera på SvD Junior som kommer varje tisdag. Barnen läste den lite i början men verkar ha tröttnat lite nu. Vi tog en provprenumeration, men jag tror inte att vi fortsätter med den. Annars så prenumererar vi på KamratPosten, som verkligen är toppen!

 

Hur ofta gör ni rent era tvättmaskiner? Jag brukar göra det då och då. Det finns särskilda rengöringsmedel för tvättmaskiner och diskmaskiner i vanliga matbutiker, så jag brukar köra med såna. Det känns bra att köra en storstädning så här på hösten (och så brukar det bli en på våren).

Hoppas att ni får en fin helg  🙂