bambi

Uppdatering pågår


Jag tänkte snart ta och uppdatera listan på webbutiker som säljer Odd Molly (länken till listan finns alltid i vänstermenyn). Den behöver en rejäl uppdatering, nån butik har slutat sälja Odd Molly och några har tillkommit. Jag har även hunnit testat några fler nu och många har minskat/ökat sitt sortiment.

Om ni har några fler tips på webbutiker som inte finns med på listan så lämna gärna en kommentar! Tack! :)
#1 - exklusivvardag

Tänk så lustigt det satt jag också och förberedde ett inlägg för igår, då kan vi samköra de lite så vi inte missar nån!

#2 - Jenny

Hej hej! Såg att www.nelly.com också börjat sälja OM. Inte mycket (bara koftor!), men kanske blir mer. :-)

//Jenny

#3 - Halvan

Hjälp!!!

Dragkedjan på min continent stitch tunika bara gick isär.......

Är det någon som har något bra tips?

Det var ett tag sedan jag köpte den så jag tror inte jag har kvittot kvar:-(

Tack Bambi och alla andra Odd Molly fans för ni är så inspirerande.

Kram

#4 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

Halvan: Oj, hjälp! Lämna in till skräddare skulle jag nog göra... kan nog inte kosta så mycket att laga.

#5 - Molly-Marie

Hittade denna webbutik som säljer OM i Holland.

De har ganska stort utud och sidan ser serieös ut, de har även språkvarianten engelska för oss som inte kan ett dyft flamländska ;)

http://www.orangebag.nl/