bambi

Vinnaren av en egendesignad filofax från TryckDig.se
Linda om Julklappstips 7: Egendesignad filofax:
En sådan filofax har jag letat så himla länge efter. Har setat och sökt på google, men inte funnit nåt. Jag ska ha en filofax av den enkla anledningen att jag pluggar, måste planera mina dagar. Planerer jag inte mina dagar så blir dagarna bara fel. Jag är totalt förvirrad. Utöver studierna så är jag småbarnsförälder, och det kräver ju en hög med anteckningar det med. Som om inte det vore nog så har vi saltvattensakvariet... där man ska hålla reda på en mångd olika saker, bland annat olika tillsatser, vattenbyten osv. Så jag tycker att jag är i ett stort behov av en kalender. Sen blir det ju inte sämre för att man kan pryda filofaxen med eget foto, då blir man ju glad varje gång man tar upp den :).


Grattis Linda (jag har gett din mailadress till min kontakt hos TryckDig.se)! Och tack till TryckDig.se för sponsringen!


P.S. Sen vill jag verkligen tacka Jessica som har utsett min blogg till "Veckans blogg"! Så gulligt av dig! :)