bambi

Någon som har 3000 kronor över?

Någon som har 3000 kronor över och vill donera dessa till mig? Jag har nämligen blivit kär. Jag fastnade för denna #876 Blind date cardigan hos Ajabaja. Men ack, den kommer nog aldrig bli min....

Ni har väl inte missat att dessa webbutiker nu har fått in andra leveransen av vårkollektionen: Country Dreams, TinTinStyle, FolkArtAjabaja, Fashionabelle, Gucce och Juniform.

Hela listan på webbutiker som säljer Odd Molly hittar ni här.

Uppdatering: Ny webbutik till listan som säljer Odd Molly: HavenStockholm
#1 - Vera med flera

Den var verkligen jättefin! Förstår att du vill ha den :)

#2 - Micaela

Superfin! :)



Du har rätt, stress och oro är betydligt skadligare. Men den här veckan verkar jag inte kunna ta ngt utan att explodera. Angående receptet så blir jag ilsken när den just riktar sig till gravida.

#3 - Mia

Tyvärr har jag ju inte det :) Men jag måste säga att den Odd Molly du köpt (Diary Cardigan i Purple) i mitt tycke var än tjusigare än denna! :)

#4 - Agnieszka

Jättefin kofta!!! Men ack så dyr...=(

kramar

#5 - Jolanta

Har provat denna kofta på NK... Förtjust i den! Diary Cardigan passar jättefint till vardagen, men kvaliten går inte att jämföra. 3000 spänn betalar man just för denna kvalite, ser virkat ut, handarbetat...

Jag sparar pengar till den!

#6 - sara

Hej



Är det någon här som har beställt kläder ifrån Tin Tin Style? Är de snabba med leverans?

#7 - mikkan

FUnderar på att köpa id=27" rel="nofollow">http://www.milkandhoney.se/shop/?artnr=584-grey&catid=27



till min 16 åriga dotter.. tror ni den jackan hade passat någon i hennes ålder???

#8 - ♥ ♥ ♥ bambi ♥ ♥ ♥

mikkan: Det beror på om det är "hennes stil"? Även fast jag älskar Odd Molly så är inte just dom där jackorna något jag skulle köpa...medans andra älskar dom! Fast jag är ju inte 16 heller...