bambi

Den sprider vitaminer och glans i håret!


Nu är den beställd! Min nya hår fön! Visst är den fin? Men den är inte bara fin, den sprutar ut vitaminer och glans också! Ja, jag hade aldrig hört talas om en sån häftig hårfön tidigare. Men så tipsade en av er gulliga läsare mig om den när jag skrev ett inlägg om min trasiga hårfön, tusen tack Julia!

Jag beställde denna från Ellos, som enligt Pricerunner var billigast. 499 kronor och då ingår 2 behållare med Glans Förhöjare som räcker för 40 användningar vardera. Så här står det om glansförhöjarmedlet: "En lätt blandning av glansförhöjande medel innehållande avocado olja och A, E, D vitaminer sprids fint över håret vid en knapptryckning. Ger ett glänsande resultat och gör håret mjukt utan att lämna en oljig känsla."

Det ska bli häftigt att testa den. Jag lovar att skriva en recension om den sen! :)
#1 - Åsa Wojtowicz

Hej



Du har en Award att hämta hos mig!



Åsa

#2 - Linda

Spännande, ja skriv en recension sen, kul att läsa vad du tyckte om den!

#3 - Linda

Tack snälla, har precis beställt 2 stycken...ler

#4 - Linda

Jag länkar till dig om det är okej...

#5 - Linda

Länkar till dig om det är okej

#6 - Rödebäck

Hehe, jag gillar att bjuda på mig själv - till en viss gräns.



Nästa vecka skall jag återta videoinläggen tänkte jag.

#7 - Junitjej

God morgon! Hoppas du får en bra start på veckan!

#8 - Agnieszka

Spännande!

#9 - Josefin

Shit va coolt. Undra om de funkar