bambi

Jag dricker våtservetter

Jag dricker inte enbart Dr.Pepper utan även Loka Citron en del (oftast på nätterna). För ett par dagar sen så tänkte jag på hur våtservetterna (som vi använder ibland till Zack) doftar lite som Loka Citron, för dom har en svag citrondoft även fast dom ska vara parfymfria. Så nu tänker jag på våtservetterna varje gång jag dricker Loka Citron och så känns det som om jag dricker våtservetter... blää... superäckligt och jag kan inte få det ur huvudet! Så jag får nog byta till någon annan smak på Loka eller nåt för det här funkar inte!
#1 - Daniel

Byt du - det här funkar inte längre!

#2 - Malin

Hihi, så där kan jag också vara. Haka upp mig på en tanke, då är det bara att byta ;) Ja visst är det skönt när det är färdigstädad, min sambo tänker också ganska lika som din tror jag. Nu går han dock med armen i gips så nu har han väl en ursäkt ett tag framöver :P