bambi

Dagens outfit

Summer of 2007 tunic
Citizens of Humanity jeans

Jag älskar färgerna på denna tunika, men tyvärr används den så sällan eftersom den är i bomullspoplin och det drar åt sig så mycket katthår och damm. Jag får använda klädrulle flera gånger om dagen när jag har denna på mig, men den är så himla fin... så det är synd!
#1 - Susanna

Du är alltid så fin! Gillar också lila.

#2 - Pingla, nu utlottning i bloggen

Fräsch och avslappnad look.

#3 - Livet i byn

Den är väldigt fin, kikade på den i chalk med blå broderier förra veckan på rea. Jag tror ändå jag ska slå till...



~Livet i byn

#4 - sofie

Åh jag vet! Sådär har jag också, många av mina favoritkläder drar till sig katthår som bara den! Därför har jag nästan slutat använda dem. :(



#5 - Evalena

Den där var ju jättefin! Har sett den på olika butiker men aldrig IRL o den var miljoners ggr finare i verkligheten!

Kram

#6 - Sara R /Sara Mia

Den är så fin! Färgerna är verkligen annorlunda. Detta är ett sånt plagg som absolut är finare i verkligheten än på galgen. Bandet som man reglerar i ryggen gör att passformen blir så bra. Jag har nyligen köpt en i chalk med blå broderier och så fort jag "råkade prova den" så var den tvungen att få följa med mig hem. Prova själva så får ni se.

#7 - Anonym

Denna tunikan är så fin, jag har en i rose som jag älskar!! Den är väldigt figursmickrande tycker jag och användbar, vardagsfin liksom.

Kram Ina

#8 - Ina

Hmm vad konstigt, har hänt flera gånger att uppgifterna man fyller i om sig själv försvinner. Det var iallafall jag som kommenterade ovan.:-)