bambi

Uppdaterad Odd Molly profil
Nu var det en månad sen jag skrev min senaste "Odd Molly profil", så här kommer en uppdaterad version:

1:a önskelistan:  2:a på önskelistan:  3:a på önskelistan:



Senast köpta:       Används mest:     Gladast för:

#1 - Linda

Härligt med odd molly profil, kul att du uppdaterar den...

#2 - Pingla, nu utlottning i bloggen

Trevlig profil.

Wink hade yarnbard-koftan på halva priset förra veckan. Fanns chalk kvar då.



Jag vill oxå ha ett par bloomers men det verkar omöjligt att hitta.

#3 - NewYorker

1an på din önskelista önskar jag mig också, vet bara inte var man ska få tag i en ... Tvåan kom jag över på rea, dyr men dock nedsatt - ska ha den på ett bröllop. Sååå fin.



Den långa kjolen gillar jag också ...



Jag gillar din blogg, läser den varje dag!

#4 - Anonym

Koftan högst på din lista suktar jag också efter, den är hur fin som helst!! Skulle även vilja ha ett par Bloomers, de är säkert väldigt användbara. Frågan är om det blir "knän" på de, vad tror du?

Kram Ina

#5 - Bina - everydaymolly

Din tvåa såg jag vid studenten och den är helt underbar!

#6 - Heléna Kämpe

Hej....Fick tips i min blogg om din sida och brukar kolla den när jag är på jakt efter ett plagg eller för att få inspiration...Lovelier knit bestämde jag mig för efter att ha sett den på dig :)...Din nummer trea på önskelistan var faktiskt mitt första plagg tillsammans med ett linne som heter Private något tror jag...Obs, det blir INTE knän som någon undrade över...Ha det gott!!!

#7 - Susanna

Koftan är slut hos Wink i den färgen, fanns bara kvar i rosa. Jag är också ute efter den!

#8 - Katinka

Nej, som någon redan sagt. Det blir inte knän i Bloomers! Så fina är dem! Har tre par och vill ha fler!

#9 - Bröllopsbloggen

hej hej

vännen hoppas allt är bra?



ha en toppen vecka



kram

#10 - Anette

Absolut ska du skaffa dig bloomers!Finns på marengs tror jag. Det är det plagg jag nästan använder mest. Så skönt o snyggt till klänningar o tunikor!Jag har 3 par! mvh anette

#11 - Anette

Det finns beiga bloomers 2;a kvar på rean på Marengs!!!Skynda att fynda världens mest användbara plagg!mvh anette

#12 - Birgitte

Hej bambi



Tak for din blogg. Dejligt med Odd Molly inspiration



Måske kan du hjælpe mig. Jeg søger Odd molly dress T88 i pink strl 3. Har du set den nogen steder?



Den findes i strl 2 på

http://www.folkart.se/produkt.php?pid=1573



Men den er for lille til mig:-)



Mange hilsner Birgitte



#13 - Ann i Uppsala

Om bloomers - checka in google - bloomers patterns - jag hittade flera stycken - men man ska ju kunna sy lite också... De är ju så söta - och nu när mina x-tra kilon försvunnit - så kanske min rumpa också blir fin i ett par söta bloomers... Sidentyg? Bomull? eller några av varje?