bambi

Just nu...
Väder: 12 grader och sol!



Zacks favorit sysselsättning: Att ställa sig upp



Jag drömmer om: Odd Mollys frottékläder som alla är så kära i... jag vill också ha!

Måste inhandlas: Björntråd så att jag kan fästa fransarna på min scarf!

Ser fram emot: Att fixa håret på torsdag och att få gå på Mammablogg Galan på lördag!



Senaste Tradera-fyndet: En helt ny Me & I tröja för 41 kr.
#1 - Fia

Äger en midblue terry dress, helt underbar. Lite stora i storlekarna kan jag ju meddela. Borde tagit en mindre, men det går ändå. Har varit perfekt de här varma dagarna...så nu har jag skaffat en till (fast mindre storlek)! Knasigt va! Men jag vet att blir det sånt här väder då och då, så vill jag ha något lättskött..Perfekt att ha överallt: stranden, hemma, partyt (beroende på typ av party då, förstås och vilken färg man valt tycker jag!): inget strykande, bara att tvätta och hänga upp, torkar hur fort som helst i solen...(häng ut och in så bleks det inte lika fort i solen..)

Har inte roben, utan kör vanliga koftor istället..

#2 - Sofi

12 grader?? Måste väl vara 32, eller har jag helt fel?

:)

#3 - ♥ ♥ ♥ bambi - största Odd Molly bloggen på nätet ♥ ♥ ♥

Sofi: Titta när inlägget var publicerat... det var ju TIDIGT imorse! :)

#4 - Martina

12 grader var ganska kallt ändå vid den tiden, här i Falun var det 17-18 grader redan när jag åkte till jobbet kl 07! :P

#5 - Pia

Vill bara tipsa om att min BVC-sköterska sa att man visst kan smörja in bebisarna om de "måste" vara i solen. Bara man provar lite först så att de tål den solkrämen man använder. Min son är 5 månader.